Image Image Image Image Image

16

Apr

Nicoletta Charalambous – Interview

  • By admin

Συνέντευξη στην εφημερίδα «Ο Φιλελεύθερος»

Αγοράζει διαφορετικά. Συγκρίνει διαφορετικά. Διαλέγει διαφορετικά. Καταναλώνει διαφορετικά.

Ένα νέο μοντέλο καταναλωτικής συμπεριφοράς έχει αναδειχθεί μέσα από την κρίση της πανδημίας το οποίο χρήζει αποκωδικοποίησης προκειμένου οι στρατηγικές επικοινωνίας των επιχειρήσεων να συνεχίσουν να είναι στοχευμένες και αποδοτικές. Η επένδυση στην ηλεκτρονική επικοινωνία, το έξυπνο marketing και η δημιουργία νέων προϊόντων και υπηρεσιών, προσαρμοσμένα στις σημερινές συγκυρίες, αποτελούν αντίδοτο στο κλίμα αβεβαιότητας που επικρατεί και αναμένεται ότι θα κρίνουν τους νικητές της επόμενης μέρας.

Διαβάστε περισσότερα εδώ.