Image Image Image Image Image

19

Dec

Νικολέττα Χαραλάμπους: Δέκα χρόνια ORB Communications

  • By admin

Μαζί με τη Νικολέττα Χαραλάμπους, Managing and Creative Director της ORB Communications, κάνουμε ένα ταξίδι στο παρελθόν και από εκεί στο μέλλον, με αφορμή τα 10 χρόνια επιτυχημένης πορείας της ORB.

Δέκα χρόνια ORB Communications. Πώς νιώθετε γι’ αυτό;

Φέτος γιορτάζουμε 10 χρόνια πορείας γεμάτα προκλήσεις, συγκινήσεις, σκληρή δουλειά, με δύσκολες αλλά και πολλές όμορφες στιγμές. Δεν μπορώ παρά να νιώθω μεγάλη ικανοποίηση και περηφάνια για όλη την οικογένεια της ORB, πελάτες, συνεργάτες και την υπέροχη ομάδα μας. Η ORB, σε μικρό χρονικό διάστημα, στηριζόμενη στη συνέπεια, τη σταθερότητα, τη δημιουργικότητα και τη φρέσκια ματιά της, απέδειξε ότι η επιτυχία της δεν ήταν πρόσκαιρη, καθώς με αυτές τις αξίες κατάφερε να μπει στον χάρτη και να αφήσει το αποτύπωμά της στον ανταγωνιστικό χώρο της διαφήμισης. Η εμπιστοσύνη που μας έχουν δείξει μεγάλες επιχειρήσεις και οργανισμοί αποτελεί έμπρακτη αναγνώριση της αξιοπιστίας μας και της σταθερής δέσμευσής μας στη δημιουργία και εκτέλεση διαφημιστικών εκστρατειών, που επιφέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Αδιαμφισβήτητα, το Α και το Ω της μέχρι τώρα επιτυχημένης πορείας μας δεν είναι άλλη από την αφοσιωμένη ομάδα μας, στην οποία αξίζει ένα τεράστιο «Μπράβο». Και φυσικά, ένα μεγάλο «Ευχαριστώ» σε όλους όσοι ήταν δίπλα μας σε αυτό το δημιουργικό ταξίδι, τους πελάτες μας, που μας εμπιστεύτηκαν τα brands τους και που μαζί καταφέραμε να δημιουργήσουμε πρωτοποριακές και παράλληλα αποτελεσματικές εκστρατείες.

Ποιες κατά την άποψή σας ήταν οι μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίσατε και ποιο το κυριότερο επίτευγμά σας;

Η ιστορία της εταιρείας μας είναι ένα ταξίδι που ξεκίνησε το 2013, σε μια περίοδο που η οικονομία και ολόκληρη η χώρα αντιμετώπιζε σοβαρές προκλήσεις. Αυτό όμως δεν μας φόβισε και αντί να αντιδράσουμε με σκεπτικισμό και επιφυλακτικότητα, αναγνωρίσαμε τις προοπτικές και τις ευκαιρίες που διανοίγονταν από την τότε επικρατούσα κατάσταση. Αναπόφευκτα, ωστόσο, ήρθαμε αντιμέτωποι και με άλλες δύσκολες καταστάσεις, στις οποίες με πείσμα και σκληρή δουλειά καταφέραμε να ανταποκριθούμε.

Η μεγαλύτερη πρόκληση, όμως, όχι μόνο για την ORB αλλά για όλες τις επιχειρήσεις, ήταν αναμφίβολα η παγκόσμια υγειονομική κρίση της πανδημίας της Covid-19. Στη διάρκεια αυτής της κρίσης, η εταιρεία έδρασε άμεσα, διασφαλίζοντας την ασφάλεια των εργαζομένων μας, αλλά και τη συνέχιση των εργασιών μας. Διατηρήσαμε ψηλά την ποιότητα των υπηρεσιών μας και παρά τις αντιξοότητες και τις πρωτόγνωρες συνθήκες στις οποίες όλοι βρεθήκαμε, δεν απωλέσαμε ούτε στο ελάχιστο από τη συνέπεια, τη δημιουργικότητα και τον ενθουσιασμό μας.

Το μεγαλύτερο επίτευγμά μας είναι η αναγνώρισή της ORB ως ένας οργανισμός που με συνεχή προσπάθεια και συνέπεια, στηρίζει τους πελάτες της, το προσωπικό, αλλά και την ευρύτερη κοινωνία. Και αυτό υποσχόμαστε να συνεχίσουμε να κάνουμε. Να εξελισσόμαστε και να ανταποκρινόμαστε σε προκλήσεις, βρίσκοντας πάντα τις κατάλληλες λύσεις.

Πώς ο όρος «boutique» διαφοροποιεί την ORB από άλλες εταιρείες του κλάδου;

Ως “boutique agency” διατηρούμε ένα περιορισμένο, αλλά εκλεκτό και ποικιλόμορφο πελατολόγιο, με ηχηρά ονόματα του κυπριακού επιχειρείν, που καλύπτουν όλους σχεδόν τους κλάδους της οικονομίας, δίνοντας έμφαση στην υψηλή και εξατομικευμένη εξυπηρέτηση των πελατών μας. Κάθε συνεργασία έχει τον δικό της μοναδικό χαρακτήρα, επικεντρωμένη στην επίτευξη των στόχων που τίθενται από τον πελάτη, καθώς διαπραγματευόμαστε όχι μόνο επαγγελματικές σχέσεις, αλλά και ειλικρινείς συνεργασίες, βασισμένες στην αμοιβαία εμπιστοσύνη.

Ως εταιρεία έχετε ενεργό ρόλο σε θέματα κοινωνικής προσφοράς. Ποιες δράσεις έχετε αναλάβει και ποιο αντίκτυπο είχαν στην τοπική κοινότητα;

Η δέσμευσή μας ως εταιρεία προς την κοινωνική υπευθυνότητα αποτελεί κεντρικό πυλώνα της δραστηριότητάς μας. Πιστεύουμε ότι η επιχειρηματική επιτυχία πρέπει να συνοδεύεται από τη δράση υπέρ σημαντικών κοινωνικών αναγκών. Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που στηρίζουμε το έργο του Αντικαρκινικού Συνδέσμου Κύπρου, του Ιδρύματος Αλκίνοος Αρτεμίου και του Simba Animal Aid Cyprus. Στηρίζουμε, επίσης, τη Μη Κυβερνητική Οργάνωση Voice for Autism, η οποία δίνει φωνή σε νέους ενήλικες με αυτισμό, επιδιώκοντας την αυτονομία τους και την ομαλή ένταξή τους στην κοινωνία.

Στο πλαίσιο αυτό, οργανώσαμε φέτος τη δράση “Creativity with a Purpose – 10 Years Orb”. Παράλληλα, συνεργαζόμαστε με το Συμβούλιο Φωνή, για να αντιμετωπίσουμε το σημαντικό και ευαίσθητο ζήτημα της σεξουαλικής κακοποίησης ανηλίκων.

Αταλάντευτη υπόσχεσή μας είναι να διατηρήσουμε τη δέσμευσή μας στην κοινωνική υπευθυνότητα, υλοποιώντας δράσεις που στηρίζουν και βελτιώνουν την κοινωνία.

Ποιο είναι το όραμά σας για την ORB των επόμενων 10 χρόνων;

Είναι με ιδιαίτερη χαρά που κλείνουμε δέκα επιτυχημένα χρόνια πορείας και είμαστε πανέτοιμοι να ανταποκριθούμε με ακόμα μεγαλύτερη όρεξη και δημιουργικότητα σε ό,τι μας επιφέρει το μέλλον. Διατηρούμε το ίδιο δυναμικό πνεύμα και αφοσίωση, που μας οδήγησαν σε αυτή την επιτυχία, προσφέροντας υψηλού επιπέδου και εξατομικευμένη εξυπηρέτηση στους πελάτες μας και δημιουργώντας καμπάνιες που ξεχωρίζουν και φέρνουν αποτέλεσμα.

Παράλληλα, επενδύουμε συνεχώς στην ανάπτυξη και εκπαίδευση των εργαζομένων μας, δημιουργώντας ένα κλίμα που ενθαρρύνει τη δημιουργικότητα και την καινοτομία. Μέσα από διάφανη, ειλικρινή και ανοικτή επικοινωνία, επιδιώκουμε να δημιουργήσουμε ένα οικοσύστημα, όπου η ORB να αποτελεί πηγή έμπνευσης για τους πελάτες, τους συνεργάτες και την κοινότητα γενικότερα. Το όραμά μας είναι να παραμείνουμε δημιουργικοί και πρωτοπόροι, διατηρώντας την ικανότητά μας να προσαρμοζόμαστε στις ανάγκες των πελατών και των καταναλωτών, δημιουργώντας εκστρατείες που προκαλούν συναισθήματα και χτίζουν δυνατές σχέσεις.

Αναδημοσίευση συνέντευξης από www.philenews.com